Splošni pogoji
Splošni pogoji spletnega naročanja na spletni strani kotalke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno stranjo kotalke.si in posledično z naročili (v nadaljevanju »spletno naročanje«) upravlja podjetje Palladion d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega naročanja, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zagotavljamo, da imamo v ponudbi izdelke, ki jih predstavljamo na strani. V primeru, da določenega produkta ni na zalogi (predvsem posamezne številke), boste o tem pravočasno obveščeni.
Zaupnost podatkov
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.L.RS št.98/2004,126/2007) in Zakonom o varstvu potrošnikov – ZVPot –UPB1(uradno prečiščeno besedilo-Uradni list RS, št. 14/03).
Podjetje Palladion d.o.o. zagotavlja, da v nobenem primeru ne bo odstopilo ali odtujilo podatkov, ki jih kupec s potrdilom nakupa zaupa z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja brez njegovega pisnega dovoljenja. Podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št.86/2004).
Sklepanje pogodb
Pogodba je sklenjena s potrditvijo prejetega naročila in poslanim e-mailom, ki vsebuje predračun in velja kot potrdilo o nakupu. V primeru nejasnosti ali nepredvidenih situacij se kupec in prodajalec dogovorita o rešitvi primera v korist kupca.
Sklenjene pogodbe se arhivirajo v elektronski in natisnjeni obliki na sedežu podjetja Palladion d.o.o., Nazorjeva 1, 1000 Ljubljana.
Cene
Vse cene so jasno izražene, DDV je vedno že vštet v ceno.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nima v naprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme na svoj elektronski naslov predračun za izbrane artikle). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Naročilo pomeni, da je kupec seznanjen s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so navedeni tukaj, in da sprejema pogoje nakupa.
Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku (izjemoma v angleškem) in zavezuje tako prodajalca kot kupca. Naročila oddana po elektronski pošti se hranijo v elektronski in natisnjeni obliki na sedežu podjetja Palladion d.o.o., Nazorjeva 1, Ljubljana. Stranka ga na željo lahko dobi na vpogled po elektronski pošti.
Ob morebitnih nejasnostih pri naročilu se stranko kontaktira po elektronski pošti ali telefonu, da se dogovori o rešitvi primera.
Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov(ZVPot).
V primeru nakupa s plačilom po povzetju kupec plača blago skupaj s pripadajočimi stroški poštnine/dostave ob prevzemu po dostavni pošti Pošte Slovenije – poleg odkupnine pošta zaračuna tudi strošek vplačila poštne nakaznice.
Poštnina in plačilo
K znesku naročila izdelkov je v primeru dostave po pošti treba prišteti še strošek poštnine in strošek plačila. Blago dostavlja Pošta Slovenije v dopoldanskem času. Če kupec ni dosegljiv, ga čaka obvestilo o prispeli pošiljki, ki jo lahko dvigne na označeni pošti.
Način plačila je trenutno možen po povzetju ali z gotovino ob osebnem prevzemu. Če gre za način plačila po povzetju, se plača kupnino po specifikaciji na računu dostavljalcu pošiljke ob prevzemu.
V primeru plačila po povzetju poleg odkupnine Pošta Slovenije zaračuna tudi strošek vplačila poštne nakaznice po povzetju po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si. Provizija je odvisna od višine zneska in ni vključena v odkupnino.
Pošiljanje blaga s plačilom po povzetju je mogoče le na območju Slovenije.
Stroški pakiranja se štejejo v strošek podjetja, kar pomeni, da je pakiranje z embalažo za kupca brezplačno.
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.
Ob prejetju blaga kupec prejme tudi veljaven račun za nakup blaga.
Reklamacija blaga
Kupec je pri prevzemu blaga dolžan pregledati pošiljko. V primeru poškodovane pošiljke je dolžan celotno pošiljko (z embalažo in izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodovanju pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki se skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte pošlje na naslov: Palladion d.o.o, Nazorjeva 1, 1000 Ljubljana. Prodajalec ne krije stroškov poškodbe zaradi nepravilne in malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.
Prodajalec stoji za kakovostjo izdelka. V primeru, da izdelek ne ustreza zagotovljeni kakovosti in se poškoduje brez krivde in malomarnega ravnanja, lahko kupec na stroške podjetja pošlje poškodovano blago nazaj in prejme novega.
V primeru, da velikost izdelka za kupca ni prava, lahko nepoškodovanega in nerabljenega vrne in zamenja za pravo številko. Če to stori po pošti, poštnino poravna sam. Blago se lahko zamenja tudi osebno in pred tem preizkusi pravo številko. Zamenjava zaradi napačne številke se lahko zgodi v roku 30 dni po prevzemu pošiljke.
V primeru, da novega izbranega izdelka ni na voljo, vam povrnemo kupnino in poštnino.
Ker želimo prijetno sodelovati z vami brez morebitnih nevšečnosti, nas v primeru kakršnihkoli težav kontaktirajte.
Dostava blaga in dobavni rok
Po prevzemu naročila blago pošljemo po Pošti Slovenije v najkrajšem možnem času, predvidoma do 5 dni. V primeru osebnega prevzema se dogovorimo za kar najhitrejši prevzemni sestanek.
Pravica do odstopa nakupa in vračilo blaga
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS št.98/2004) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči podjetju Palladion d.o.o., da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razloge za vračilo blaga. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora stranka vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu.
Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopil, mora blago odposlati na naslov podjetja, nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži. Vrnjeni pošiljki je treba predložiti kopijo računa.
Podjetje Palladion d.o.o. se zavezuje, da Vam kupnino vrne v roku 30 dni od prejema vrnjenega blaga.
Reševanje sporov
Nesoglasja ali morebitne spore, ki bi nastali zaradi tolmačenja ali izvajanja Splošnih pogojev poslovanja, bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno. Če spora ni mogoče rešiti sporazumno, je zanj pristojno sodišče v Ljubljani.
Pravno obvestilo
Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih podatkov.
POLITIKA ZASEBNOSTI
1. Splošno
Podjetje Palladion d.o.o. (v nadaljevanju trgovec) se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne naročilnice. Zbrane osebne podatke bo trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
2. Uporaba osebnih podatkov
Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek;
- naslove za dostavo;
- podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
- kontaktno telefonsko številko;
- državo bivanja;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni naročilnici.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, trgovec ne odgovarja.
.
3. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov trgovca.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DHL, UPS ipd.) bo trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.
4. Izvajanje politike zasebnosti
Vse pri trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s trgovcem..
DODATNA POJASNILA
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede pogojev poslovanja ali politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: esemes.kotalke@gmail.com.